Outfit



Dagens. Inget märkvärdigt egentligen. Visst, lite bättre än mjukisar som jag lever i annars,
men jag kunde ju typ haft på mig..bröllopsklänning. Eller nä, det är ju bara skola.
Jag förstår inte poängen med att vara sminkad, uppklädd osv i skolan.
Förtusan - vi är där för att lära oss, inte vinna snyggast i skolan titeln. :}}
Nu låter jag som värsta torrbollsnörden. Men då får jag väl va det.

Byxorna är från Gina Tricot. Linnet detsamma. & Tröjan.. hmm.. Gina?
För er som bryr sig alltså. För-det-verkar-vara-folk-som-gör-det.
Det var tillochmed någon som önskade att jag skulle visa
varenda-jäkla-dag .. Jag undrar varför. Jag lever i mina (brorsans) mjukis
och tisha varenda dag. Och helst utan bh. För det är skööönt.
1 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-08-31 @ 19:35:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0