It's all about the love



Godmorgon.
En ganska värdelös början på en värdelös dag.
jag är trött och jag har inte gjort en enda läxa som vi hade tills idag :c
kommer inte alls sluta bra. menmen.. man kan inte alltid vara bäst.

Nu ska jag platta håret. Aa, klockan är kvart i sju och jag har precis gått upp.
Det skiter jag i. Jag skiter i det mesta idag. Låtsas som att jag sover än.
Föresten fastnade jag med örhänget i kudden, det rev sönder mitt öra ordentligt.
Kom en massa blod & klet, och det gjorde jävligtskit ont.
1 kommentarer
Postat av: Jossan

Men snygg frilla! skulle oxå vilja ha, men är lite för fegis! -.-

2011-03-12 @ 11:48:29
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0