Jag har flyttat.



Förra veckan hade ju jag & familjen världskrig här hemma, eftersom dom sa till
mig att jag absolut inte fick flytta till en lägenhet i Sunne. Häpp tänkte jag och stack.
Men idag kom jag och mamma på en lösning.. Jag flyttar till övervåningen.
Där kan jag stänga in min bäst jag vill med musik. & jag ångrar mig inte.
Tror jag kan få riktigt snyggt här inne. Fotovägg. Spegelvägg. Sminkvägg. Tv & film hörna.
Aaw,drömmarna är många. Och rummet är ganska litet. Men större än det innan.

Dessutom ringde det en på lägenheten förut. Tyvärr är den ju såld.
MEN (!!) hon hade kontakter sa hon, så hon skulle försöka fixa en lägenhet åt mig :}}
HUR-SNÄLLT-ÄR-INTE-DET? Jag älskar Sunne folk ibland .
Och ännu mer älskar jag att jag faktiskt känner mig hemma här.

Nu ska jag kolla in Ikea katalogen. Drömma mig bort lite mer.
Jag vill till Karlstad. Vilket jag kanske ska till helgen.
Men inte för att köpa möbler. Utan för att ha mys helg.
Nu är det ju inte 100 än. Men jag hoppas.
1 kommentarer
Postat av: lol

Hade jag bott själv kunde du flyttat till mig ;D

2010-09-01 @ 02:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0