Felsms.com

Till: Ragget
Sms: Aj jävlar vad det brände till i baken när jag fes nyss.
Aldrig att jag äter indiskt igen :) Vad gör du?
Svar: Haha du är ju inte riktigt klok. Vet inte om jag ville höra
det här eller inte. Jag sitter med en polare och fikar. Vill du komma?

Förklaring: Nej jag gick inte dit och fikade med dem.
Jag såg aldrig honom igen. Det var meningen att smset skulle
landa i min vänninas mobil.
/Tilda

- - -
Det är alltså sådär man ska skriva för att ja en bra ursäkt
för att lämna någon bakom sig?! Hahaha.
Just nu skulle jag behöva lämna alla killar bakom mig.

Vissa visar inget intresse,
andra är ute efter en sak.. & det är inte förhållande
andra är typ.. för bra för att vara sant,
ahhaaa.. det handlar om sex där me.

Inte för att ja håller på med tusen styckna.
Nu blev dte jobbigt.
Men sms får man ju.
Men jag visar bara intresse för en.
Men..
jävla massa men.
Så får man inget tillbaka
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0