En kväll i Gräsmark



Okej. Jag tror jag har haft höstens mysigaste dag. Även fast det bara är början.
Men jag tror att denhär kvällen kommer bli svårslagen. Visst kanske det kommer
att bli kul nu under helgen, och under alla andra helger också. Men jag tror
aldrig att jag kommer känna mig lika avslappnad som jag gjorde igår.

Vi lagade paneng (skit starkt!) men det var gott med mjölk till :}
Sen gick vi ut och tog massa bilder, & jag lovar - finns värre än dessa.
Sen kollade vi lite på Idol, verkar inte vara någon som skämmer ut
sig jättemycket ju.. :c det är ju därför Idol är kul att kolla på.
Efter det blev det lite datorhäng och sen plums ner i sängen
och kollade på film. Jag somnade på ena sidan,
hade en konstig dröm, & vaknade på andra sidan.
Mysko. Men jag slapp gå i skolan idag iallafall.
Och det gör jag imorgon med.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0