Dom band som binder mig



Usch va kallt det är ute idag *brrrr* . Va ute nyss, höll på att dö.
Dessutom är jag trött idag. Så allt går tusen-gånger-segare.
Inte sminkat mig än. Men jag funderar på att skita i det.
Teori hela dagen. Ingen ser mig idag ändå.
Jag orkar inte sminka mig.
Latis dag.

Lisa Ekdahl är bra morgon musik. Dom band som binder mig här.
Kanske ska ta en kaffe. Eller varmt vatten. För halsen.
Nä. Jag ska nog göra iordning väskan för att åka.
Tänk om jag var gammal nu.
Vakna upp brevid gubben.
Sent. Kanske.. halv 12.
Hämta tidningen.
Kolla till barnen och barnbarnen.
Bara leva.
Rota lite där hemma.
Inte ha några som helst måsten.
1 kommentarer
Postat av: Dessan

Nice tatuering :) Visst är det en tatuering? :)

2010-09-01 @ 17:14:11
URL: http://minbloggochingenannans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0