Alla älskar en död man





Gosh ni ska se hur mitt rum ser ut. Det är så att jag vill spy.
Ändå har jag typ, fått undan hälften av sakerna.
Sen hade ju jag & mamma världskrig förut igen för att hon s l ä n g t
mina saker som hon inte ville ha. Gissa om jag var sur. :@@
Men det löste sig. När jag insåg att - aa det är bara att hoppa av skolan.
(Hon kastade bevis på att jag hade gått vissa kurser,
så nu kanske jag måste börja om i ettan & jag vägrar. Därför hoppar jag av.
O m d e t n u b l i r s å .)

Sen har hon slängt massa saker som är underbart fina minnen för mig,
men hon vill väl kanske inte att jag ska må bra. & det gör jag inte nu heller.
Bara att dra på sig masken. Leka glad. Imorgon kan jag glömma henne
för en stund. Det ska bli skönt att få dricka alkohol med folk man
tycker om. Dessvärre kommer det ju vara folk där man inte tycker om också.

Nu blir det 2012. Såg första delen förut.
Den andra ska jag se nu.
Imorgon ska jag sova ut & sen jobba med skolarbete hela dagen.
2 kommentarer
Postat av: tja

Damn göööörl

2010-09-10 @ 12:53:57
Postat av: Lloyd

Fler sånna bilder tack :D

2010-09-25 @ 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0