Lördag - bakfull



Gosh vilken bra kväll det vart igår! :}
Började hemma hos Alexandra där vi gjorde oss iordning, drack osv..
Sen gick vi iväg till Coop för att köpa strumpbyxor, men det slutade med att
mina trosor blev dränkta av AXE. Men det luktade gott iallafall.

Sen gick vi till alkisudden där vi satt med trevligt sällskap,
och så fortsatte kvällen. Tills vi gick till kolsnäs, badade näck,
jag fick för mig att ja skulle dränka mig för att .. jag vet inte.
S p r a n g ut i vattnet, och ni som badat vid kolsnäs vet att det är långt ut tills
knäna blir blöta. Och som tur var kom Kine och stoppade mig vid första bryggan.

Olyckligtvis badade ja först me underkläderna, så sen fick man kutta runt
på Sunne i bara klänningen. Barfota var jag också. Sen kom Marcus och mötte upp mig :'D

Har lite bilder från kvällen, men jag ska iväg och vara barnvakt"/
1 kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

riktigt fin :)

2010-07-18 @ 20:54:58
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0