Visa mig vägen, jag är din.



Idag har jag haft något att göra hela dagen. Fast det har jag alla andra dagar också.
Jag är en upptagen kvinna. Sen om jag gör vettiga saker, det vet jag inte.
Det vettigaste just nu är att jag håller på att sluta. & det roligaste är,
att jag får röka under helgerna. För feströka är det bästa som finns.
Och för er som inte vet det.. Så är det fredag idag.

Har iallafall varit i skolan i två timmar. Lyssnade på en föreläsning om..
facket och rasism. Sen åkte jag raka vägen till Hagfors för att skriva på pappaer
och lämna in böcker. Träffade även vissa. Tänk att jag vart vänner med er..

Nu ska jag städa rummet. Ikväll är det först barnkalas för melwin som fyller
4 år. Och efter det är det stekar kalas i Sunne. Jag dricker vin & fanta.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0