Tidsfördriv ,

10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? -  yex
haft något seriöst förhållande förut ? - kanske.. ah.
haft sex ? - japp.
varit gravid ? - mmh.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej, man ska känna personen innan man blir kär.
kärlek eller sex ? - kärlek
har du varit riktigt kär i någon ? - yez
finns det någon för dig just nu ? - kanske, kanske inte.
hur många gånger har du haft sex ? - mer än 10 mindre än 10000

10 frågor om dig själv

fullständiga namn ? - Ellenor Karolina Westlund
när fyller du år ? - 18 januari
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - Piercingar & tatueringar
vad har du på dig just nu ? - Handduk.
vilken årstid är bäst ? - sommaren, helt klart.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - ut o spring
vad tycker du mest om hos dig själv ? - myggbettet under foten
vad är du bra på ? - slösa bort livet
vem älskar du mest på denna jord ? - mamma och lillebror
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Med någon .

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - Caroline Jansson <3
vem vet allt om dig ? - Ingen vet allt om mig, men många vet saker jag inte vet själv.
vem är den roligaste av dina vänner ? - Alla mina vänner är roliga :}
vem är snyggast av dina vänner ? Millan, eller Jonas.
vem är mest partyprisse ? - Jonas!
vem är den du helst har filmkväll med ? - Han.
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Alexandra
vem röker av dina vänner ? - Dom flesta.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Ingen tror ja.


10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Nei
vem är farligast i din familj ? - Jag
vem ser roligast ut i din familj ? - Mellis
har ni några djur ? - Nej, men jag har
vem är coolast ? - jag
vem har du mest gemensamt med ? - Gustav
vem står för underhållningen ? - småongera
vem sover du oftast med ? - Haha. Mig själv.
roligaste kvällen med familjemedlem ? - Kolmården -lo

10 frågor om idag
vad har du gjort ? vart ute o gått med storasyster
har du varit glad idag ? joomen
har du varit ledsen idag ? Nej, bara irriterad
har du gjort något bra idag ? Allt gör jag är bra
har du slått någon idag ? - Mygg.
vad ska du göra nu ? - Sööve
har du gjort något dåligt idag ? - Näj
vad har du ätit idag ? - Tacos, choklaaaa och.. smörgås.
har du duschat idag ? - Nyss
är du trött ? - aah


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0