Svärmorsmardrömm.



Så var det Lördag.. Igen. Veckorna går fort nu för tiden,
och snart är det skola igen. Redan inne på andra veckan. :}

Igår vart det kalas. Fast inte som jag hade tänkt mig.
Kom aldrig till Kolsnäs, just därför ska jag försöka ta mig dit idag.
Jag är inte personen som gillar hemma fester,
jag tröttnar på folk ganska fort. & händer det inget nytt,
ja, då kan jag lika gärna åka hem och sova.
Som jag gjorde igår.

Men som sagt. Nya tag idag om jag hittar någon rolig
att umgås med. Det är värdelöst att dricka om man är med tråkigt folk.
1 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-08-28 @ 17:02:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0