SnusLäppAAA



Åkeiii.. alla har mindre charmiga bilder på sig själv. Det kan ingen neka.
För jag vet att alla har en bild som dom vill kunna radera och önska att den
aldrig har blivit tagen. Spelar ingen roll hur man redigerar den,
den ser fortfarande hur-hemsk-ut-som-helst.

Denhär bilden är en sån. Kan jag erkänna. Jag ser inte nått som blev bra.
Men. Nu kommer detdär ordet jag hatar. MEN - det är en fyllebild.
Snusläppa är helt otrolig.
Dessutom är det lös snus (som.faktiskt.syns)

Skit samma. Här bjuder vi på oss själva.
För ingen är perfekt.
Inte ens nära.
Remember that.
Gott folk.
Nu ska jag stoppa in en ny prilla,
och hoppas att regnet tar bort min.. saknad.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0