Skinny Love





Okej. Idag är det bakfyllans dag. & två personers födelsedag. Eller ja,
det är säkert fler som fyller år. Men två som jag känner. En tänker
jag inte ens skriva grattis till. Och kanske inte den andra heller.
Elakt jag vet. Men man får det man förtjänar helt enkelt.

Igår vart det kalas. Först hemma hos Kine, det var kul. Och jag blev
faktiskt full. Sen gick vi vidare till Kolsnäs, dregglade till Noice
och var helt galna. Sen är vi ju tyvärr för små för verkstan,
så grottan fick duga gott i väl. Där vart allt bara.. för galet.
Enda jag kan säga är, love is wicked.
Dansade som.. jag vet inte vad. Vart fick vi krafterna ifrån?!
Kul hade jag iallafall. Hela kvällen var kul.

Gick vidare till torget. Sen hamnade jag i en annan säng,
inte min egen. Men gott sov jag. Fast.. vem gör inte det när man
är full och man kunde betala dyrt för att få sova på golvet.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0