Osminkad & mindre fresh



Sista sommarlovs dagen. Imorgon skulle jag egentligen ha vaknat upp av väckarklockan som
skulle ringa 08.30 - jag skulle sätta mig och röka med en kaffe och sen göra mig iordning
för att gå till skolan i Hagfors. Men så blev det inte. Utan istället ska jag upp ännu
tidigare, äta frukost med familjen och sen ska jag ner och möta Alex.
Hon ska vara min coach under några dagar.
Bara så att jag vänjer mig.
Hittar & inte går vilse.

Klockan 11.oo ska jag vara i Sunne hade ja tänkt,
nu verkar det som jag måste ta bussen (som går 11.3o) men jag vägrar
så ska försöka (fortsätta) hitta någon som kan köra in mig.

Men ska vi prata om dagen..
morgondagen kan vi prata om imorgon.

Jag har varit i Molkom och lämnat tillbaka Hoppsan,
insåg efter 5 minuter att.. fan jag vill nog ha henne tillbaka. Men icke.
Mamma kunde ju inte heller ha henne så :cc
Efter det åkte vi till Hagfors och hämtade lite saker
(ganska mycket) alla kläder och lite annat små plock.

Sen dess har jag bara varit.. förkyld.
& nu ska jag ut och röka, kolla på lägenheter
och sen se på film innan jag somnar.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0