Om 30 minuter kommer bussen



Jag är nervös. Nej, nerövs är inte rätt ord. Det är för.. mildt..
Jag är superskitnervös! Och bussen är här om 30 min.
Jag måste kissa en sista gång. Innan jag är i Sunne.
Jag fattar inte. Vad är grejen med att vara nervös,
för att åka BUSS in till Sunne?!
Det är ju inte direkt första gången.

Jag har packat. Glatt humör, penna&papper och.. läppglans.
Allt jag behöver för att klara mig en dag. Haha.
Mobilen och kameran är med också.
Pengar ska jag ha med.
Jag är sugen på en bulle.. kanske 2.

Kanske borde ta med mig blöjor också,
helt sjukt vad mycket jag kissat idag.

Nu måste jag gå ut.. Det är såååååå långt till busshållsplatsen,
hela 5 meter. 10 kanske. Men ändå. Jag måste vara ute
i tid så att inte lilla Ulf kör ifrån mig.
Sedär ja, jag har tillochmed kollat upp vad chaffisen heter.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0