Öhm.. tidsfördriv.

Stora killtestet:
(för tjejer)


Jag gillar hår som är...

[x] Brunt
[x] Blont
[ ] rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga  

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[ ] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[ ] Blyga
[x] Vältränade ( i sänga dårrraaaaa )
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[ ] innebandyspelare
[ ] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] Tränar på gym
[ ] Nazister                 

Det är snyggt när killar...

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[/] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille...

[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...

[x] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop
[ ] Är svartsjuka
[/] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder 
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[x] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg 
[ ] Pratar med sin kuk  
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra -
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...

[ ] Kaxiga killar
[/] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[ ] Överbeskyddade killar
[x] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar 
[x] Killar som spelar Wow  
[x] Killar som kör moppe
[x] killar som är i stallet 
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[ ] Killar som super sig packade varje helg
[ ] Killar som röker och snusa
1 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

2010-08-29 @ 21:14:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0