Livet rullar på - jag flyttar



Nu lämnar jag Hagfors, på riktigt.
Egentligen vet jag inte om jag vill.. men det är försent.
Fick ont i magen efter jag pratat med läraren,
men det kommer säkert att bli bra ändå.

Kommer gå med min älskade algesandra,
haha. Jag känner mig som en stalker. Först i trean.
Och nu börjar jag i hennes klass igen. :}

50 veckors praktik är det också..
det känns väl.. sådär. :c haha.
Men bara 2 år kvar ;)

Jag kommer sakna klassen i Hagfors.
Ni var underbara!
Men jag tål inte personer som utnyttjar mig.
& jag kommer sakna Carro mest.

Ska börja leta lägenhet nu iallafall. Blir skäggeberg eller brårud.
Måste sälja min också. Så fort som möjligt.
Snacka om att börja ett nytt liv.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0