Jag tänker inte..

Sitter och lyssnar på Promoe.. Huvudet värker,
men har kommit på att dethär är inte bakfylla.. Det
är tankar som vill komma ut. Jag vill skrika ut allt som finns där inne.

Slå på något. Slå sönder något. Få ut allt hat.
Jag har så enormt mycke hat inom mig just nu.

Jag tänker inte skriva en bok om vad jag känner för dig,
och jag tänker inte heller fjäska in mig i ditt liv.
Jag är den jag är, och jag trivs med det.
Som alla andra säger,
duger jag inte..
ta en annan.

Du behandlar mig rätt kind of dåligt lixsååm,
och just därför behandlar jag dig precis likadant.
Men jag tror inte du ser vad du gör med mig egentligen.

Jag tänker inte skriva till dig så fort som du skriver,
om inte du gör det för mig.
Jag tänker fan inte falla för dina lögner,
för ljuger du nu.. hur blir det inte senare då?

GOOOSH! Jag blir galen på dig.
Okei. Jag tänker.
Rubriken kanske vart lite fel såg jag nu.
För jag gör fan inget annat än och tänker.
Tänker på dig.

Älska.Älska inte.Älska.Älska inte.
du vet som man gjorde när man var liten?
Stod o ryckte bladen från prästkragarna (hur.de.nustavas)
du gör mig galen. Ibland glad.. nästan för glad.
Ibland gör du så att jag vill ta livet av mig.

Nu vet jag inte.
Brinner gör det inte i hjärtat iallafall.
Inte för dig.
Men snälla.
Tänd branden igen.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0