Ingen utgång idag inte

... sitter/halvligger hemma i min säng,
det har åskat i stort sett hela dagen :c
Jag har fått känslor,
blivit av med dom lika fort.
Trött på känslor nu
jag har problem att bli kär på riktigt.

Lyssnar på Gyllene tider, det är över nu.
Det stämmer så bra
sommaren är över
skolan börjar
livet är slut
nu ska man sitta själv
i en lägenhet
utan internet
utan kärlek
utan .. utan dig

Hoppas det är sommar snart.
jag vill gå i ide
som björnarna
inte bry mig
bara sova
men jag ska klara dethär året
utan problem
sen får jag se fram emot en till sommar
men de är långt dit
mycket händer



Och ingen utgång idag
och därför hatar jag facebook.
Alla ska ut idag
utom jag.
fan
jag vill ut
kanske ska åka in
med bror
på moped
se vad det är för folk
vänta på att han ska svara
ååhhh
du har mitt hjärta

måste påpeka att boken Skadad är fruktansvärt bra
samtidigt som den är äcklig, läskig och.. hemsk.
Men läs den.
Jag tror alla behöver läsa den.
Så ni kan lära er
att alla har det inte bra


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0