Har skaffat hund.



Jag tror jag vet hur det känns att skaffa barn nu.
Och jag förstår bloggare som skaffar barn, och slutar blogga.
För nu har jag fått min lilla bebis.
Och jag har inte mycket tid för datorn.
Och när jag väl har tid,
ja då funkar inte internet.

Men vi har varit ute o gått i en timme ungefär,
så hon sover gott i soffan brevid mig.
Tänkte göra lite nytta här hemma också,
diska, städa och duscha..
Sen är det väl dags att gå ut igen.

Nu är det inte säkert att jag kan ha kvar henne heller,
men ska ha henne en vecka till att börja med.
Det kommer nog inte att funka när
skolan börjar. Hon kan inte vara själv,
och hon kan inte vara med i skolan.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0