Falling for you



Nu sitter jag med färgen i håret. Ska duscha ur det vilken sekund som helst! :}
Hoppas att det blir bra. Det är ju dop imorgon, så vill ju inte se alldeles
hemsk ut. Föresten är kameran laddad nu, så imorgon får ni bli med
mig på dop. (Fast ni får ju komma lite försent. Haha)

Jag måste sova tidigt ikväll också. Vi åker halv 11. :c
& jag som hade hoppats på att få sova ut nu sista dagarna innan skolan.


Låten spelas om och om igen, så sjukt underbar.
Hähä.. om man kanske skulle våga sig på en cover kanske.
1 kommentarer
Postat av: jennie

Du skulle passa skit bra i kort hår!, allså typ.. hmm.. om du har facebook sök på johanna carwash grauers :) Det skulle verkligen vara skit snyggt på dig!

2010-08-10 @ 12:40:14
URL: http://rjrasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0