Djurvän, eller inte alls?



Jag tror inte du förstår situationen riktigt.
Jag har prövotid på 1-2 veckor med Hoppsan,
eftersom hon behöver väldigt mycket tid
och kan inte vara ensam några minuter ens.

Självklart visste jag om hela tiden att jag skulle börja skolan,
men inte att jag skulle byta skola och flytta till Sunne.

& om du nu är en sån djurvän, är det inte bättre att hon kommer till ett hem
där hon får den tid hon behöver? En som kan ta hand om henne dygnet runt.
En som inte måste flytta runt som en vante,
en som inte helt plöstligt fick 50 veckors praktik istället för vanliga skoldagar.

Dessutom så biter hon. & trivs inte i min lilla lägenhet som
jag hade. Just därför väljer jag att lämna henne till Rita igen.

Och du, djurvän. Jag tänker . tro mig . jag tänker .
Men du kan ju ta reda på mer information först.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0