Big bang, poff.



Så var skoldagen över. För ett par timmar sedan. Men inte orkat skriva av mig än.
Jag försov mig imorse. Mindre bra. Men det löste sig, för mamma körde ner mig.
Engelska först - jag ska hoppa av. Vi ser på någon.. hmm.. jag vet inte hur
man ska förklara den men.. romeo & julia film, fast 2000-talet.
Jag fattade inget. Hela filmen var bara dikter. Inte riktigt engelska alltså.

Sen hade vi svenska/historia. Berättade för mamma om våran läxa som
vi har tills imorgon och hon säger.. "kära vän, ska du bli präst?"
Jag tänkte detsamma. Jag hatar kyrkan. Ska gå ur i januari.
Men nog förbannat ska jag sitta och lära mig psalmer :x

Nej, nu ska jag ut och promenera lite.
Det är lite soligt idag. I löööve!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0