Allting är hopplöst

Undra vad livet hade blivit, om detta aldrig hade hänt,
bråken och tårar alla gånger jag blivit skrämd.
Diagnos efter diagnos tills den dagen jag dör,
dom säger att det ordnar sig men allting är kört..
Jag blir galen, utav valen.
Att aldrig kunna göra vad jag vill, har du svaren,
varför händer detta mig, är jag inte värd mer?
Har jag inte haft nog, med det som jag har upplevt?

Efter konsekvencerna av andras misstag,
dom säger håll huvudet högt imorgon är en ny dag.
Så jag blundar, så hårt ja kunnat.
Drömmer mig bort till någonting annorlunda,
men vaknar upp i samma situation jag lägger svart på vitt.
Tiden har gått med fattar knappt någonting.

Vart tog mitt liv vägen,
och när ska det vända?
Försöker hela tiden,
men det kommer aldrig att hända.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0