23 augusti , 2010



Började dagen med att åka buss.. som ni redan vet.
Smäckat var det. Usch. Bara det var hemskt. Dessutom var den försenad.
Väl i Sunne, så får jag inte tag på Alexandra. Men det löste sig,
gick iväg till Baggium.. träffade på Bibbi - min nya lärare.
Dagen flöt på rätt bra i skolan. Slappa dagar.
Nu ska jag bara vänta på att jag blir 18 så jag får åka utomlands.

Efteråt gick jag och Denise ner på Sunne för att kolla lägenheter,
den jag hade hoppats på var redan uthyrd. Konstigt nog.
Eftersom vi ringde igår och då fanns den kvar.
Skitsamma. Jag får leta vidare.

Sen gick vi till konditoriet.
40 kronor för en jäkla liten kaka och en cola zero.
Rena rånet ju. Men det var det värt. :}}

Nu ska jag vänta på mat. Fortfarande inte ätit än.
Förutom kakan då. Men det är inte mat.
Det är sånt som görmagen glad.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0