Varför?


Varför kunde jag inte ha tagit dig tidigare?
Så jag hade kunnat lära dig att vara själv.
Nu är jag tvungen att lämna bort dig,
pågrund av att du skäller, biter och jävlas.
Men hade jag bara haft mer tid,
då hade allt löst sig.
Det hade inte spelat någon roll.

Men jag börjar skolan till veckan,
och kan inte ha med dig.
Och jag vill inte låsa in dig heller..

Det var nog inte meningen att du skulle bo här Hoppsan,
du behöver någon som kan umgås med dig hela tiden.
Och den tden har jag inte.
Trotts att jag har mycket tid.
1 kommentarer
Postat av: Djurvän

Ursäkta mig.. Men hur dum är du på en skala? Ber om ursäkt för att jag säger så, sjunker så lågt.

Men kom du på nyss att du skulle börja skolan eller? Tror du hundar mår bra av att flytta runt runt? Stackars hund! Det är djur, ingen jävla souvenir!



Tänk lite längre nästa gång, om du ska ha fler djur! Tycker synd om hunden!

2010-08-19 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0