DO ME WITH A TOMMY GUN BABY



Två halvkassa bilder på en halvbakfull ellinor ?!.. Aa så kan man säga.
& ja, ni ser ju själva att saxen kom fram här igår kväll och nu är halva håret borta :}
De känns okej. Fast kanske inte imorgon när jag inser att det var en dum fyllegrej.
Men nu får jag leva med dethär.. i minst ett år framöver iallafall.

Dendär jävla hemuppgiften som jag tjatar om, har jag inte börjat på ens.
Tänkte jag skulle göra den imorgon. Idag är jag sjuk.
Men jag vill shoppa imorgon också. Men ingen som kan bli med :c fuckers.

Nu ska jag ut och springa milen och lyssna på great music.
Pyss alla rockers!

2 kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-12 @ 20:19:07
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-12 @ 22:03:24
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0