Höljes 2010



Nu är den bästa helgen på hela året avklarad, och allt blev toppen! :}
Fick i mig både det ena och det andra, har en hel del blåmärken, skadat lillfinger
& många andra små fel. Men jag tror faktiskt att det hör till.
Nu är det bara att lägga sig och sova i ett år , tills det är Höljes 2011! (;

Jag har iallafall nyss kommit tillbaka till verkligheten,
fick duscha i kallvatten (&ni ska bara veta vad jag njöt av att borsta tänderna).
Sitter och lyssnar på Eda-Pelle, toppen på snoppen & kollar på dom få
bilderna som jag tog med mig egna kamera, hoppas att alexandra och tomas
lägger ut sina bilder snart så man får se hur man igentligen såg ut.
Mindre fräsh antar jag. Men bakom brillorna får man se ut hur man vill.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0